perjantaina, elokuuta 11, 2006

Turhauttavaa touhua

Deine Lakaien: Dark Star

Pelintekijät hoi!
Minkä hemmetin takia joihinkin peleihin on pakko ympätä joka levelin loppuun joku aivan mahdottoman sitkeä ja ärsyttävä välipomo???
Erehdyin ostamaan Tomb Raider Legend:in, ja aluksi olikin ihan mukavaa ohjailla taas pitkästä aikaa Laraa tasohyppelemään ja kiipeilemään. Mutta hymy hyytyi siinä vaiheessa kun kohtasin pelin toisen välipomon, joka oli uskomattoman nopea ja päällekäyvä. Yritä siinä sitten nauttia pelistä kun joudut turhautuneena vatkaamaan yhtä ja samaa kohtaa yhä uudestaan ja uudestaan. Monotonistakin se oli.

En muista aiemmin suuttuneeni niin pelaamisesta, mutta nyt teki mieli mätkäistä näppis päin näyttöä, ja niin olisi ehkä tapahtunutkin ellei Mika olisi istunut vieressä toppuuttelemassa. Pelaamisen pitäisi viihdyttää ja rentouttaa, ei turhauttaa ja raivostuttaa!

Kun aikoinaan pelasin Omikron: the nomad soulia ihmettelin myös tuota pakollisen loppuhirviön pakollisuutta. Tuo peli oli muuten hyvinkin rauhallinen seikkailu hyvin vähillä mätkintäosuuksilla. Mutta avot, kun tultiin loppuun, vastassa olikin yhtäkkiä miltei voittamaton hirviö! Sisulla pelasin sen läpi, kun halusin nähdä loppuanimaation.

Tällä kertaa en taida viitsiä yrittää enää kertaakaan, vaan vien pelin vaihtoon. Ja ostan Hitman Blood Moneyn. Agentti 47:ää ei tarvitse hyppelyttää.

Ei kommentteja:

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails