maanantaina, lokakuuta 30, 2006

Ei se niin hyvä ollutkaan...

... nimittäin se minun aiemmin niin hehkuttamani televisioni. Olen muutaman päivän ajan miettinyt että onko minulla neuroottiset korvat, vai kuulostaako ääni välillä ikään kuin särkyvältä. M väitti ensin että äänet ovat pääni sisällä, ja että reagoin vaan siihen että tuo toistaa niin paljon enemmän ääniä kuin vanha toosani. Mutta eilen ryhdyimme selvittämään asiaa oikein korvat höröllä. Ja niinhän se on, että vasemman kaiuttimen ääni särkyy! Päässäni ei siis ole vikaa, hallelujaa! Harvoin olen ollut niin iloinen viallisesta tuotteesta - mutta rupesin jo epäilemään aistejani ja oikeasti miettimään että olenko neuroottinen ja keksinkö omiani. (Ystäväni tietävät, että taannoin uuden kännykän ostettuani minua häiritsi siinä ilmenevä outo ääni-ilmiö...)

Tänään sitten puhelu Hobby Hallin asiakaspalveluun, missä sainkin oikein asiallista ja mukavaa palvelua. Vaihtoehdoiksi sain vaihtaa töllön ihan uuteen, tai sitten lähettää täällä Turussa sijaitsevaan Samsung-huoltoon. Soitin huoltoon ja kysyin kauanko mahtaa huolto kestää. Jos Ruotsin varastosta löytyy kaiuttimen osia, homma hoituu muutamassa päivässä, mutta jos niitä joutuu hakemaan kauempaa, voin joutua odottamaan 2-3 viikkoa! Homma on siis selvä - lähetän paketin Hobbikselle ja vaihdan uuteen. Onneksi älysin säästää pakkauslaatikon. Ja onneksi en vielä myynyt vanhaa töllöä. Tai no, muutaman päivän tv-pimento olisi ehkä tehnyt hyvää.

Että semmosia uutisia laiterintamalta.

Ei kommentteja:

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails