maanantaina, tammikuuta 22, 2007

Lähdön tunnelmaa...

Queens of the stone age: No one knows

On se kuulkaas kumma ettei tämän ikäinen nainen osaa juoda viinaa... KUKA käski testata kaikkea mitä baarikaapista löytyy? Eilinen päivä meni ihan hukkaan kun olin täydessä koomassa, eikä olo ole tänäänkään ollut täysin normaali. Hohhoijaa...

Tänään leivoin tahmakakun ja vein kollegoille ikään kuin lisurini kunniaksi. Yllätyin iloisesti kun minua muistettiin Iittalan astioilla, jotka vielä ovat täsmälleen "minun" väriset. En ollut osannut odottaa mitään lahjontaa, ajattelin vain viedä kaakun. Vaikka olen helpottunut siitä, että urakkani on ohi, niin on kieltämättä hiukan outoa lopullisesti lähteä paikasta, missä olen viettänyt viimeiset kymmenen, kohta 11 vuotta - ensin opiskelijana, sitten henkilökuntaan kuuluvana. Nyt alkaa uusi aikakausi.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuvassa olevat tyylikkäät Iittalan kuumajuomalasit (vihreät!) löytyvät myös minun astiakokoelmistani. Muuten kivat, mutta tuo muovinen osa kopsahtelee välillä pöydälle aika lujaa.

annekk kirjoitti...

Kas, olet selvinnyt taas elävien kirjoihin. Hyvä.

Kivan pirtsakka kippo!

Anonyymi kirjoitti...

Aika jännä tuo kuumajuomalasi. Mutta sitä ei sovi sitten käyttää krapula-aamuina, jos kopsahtelee...

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails