lauantaina, syyskuuta 22, 2007

Raato

Olin eilen RVP-jumpassa, ja senhän arvasi että tänään olen raato - hyvä että saan solmittua kenkäni.

Odottelen tässä erästä ystävääni saapuvaksi viikonloppuvierailulle. Tänään on tiedossa broilerin filettä kasvispedillä, viiniä ja rattoisaa oleskelua. Huomenna lähdemme hohtokeilailemaan, ja illalla syödään kaakkua Pulla-Armaksen synttäreiden (ti) johdosta. Minä leivon.

Tahtoisin leipoa suklaapohjaisen kakun, mutta sankari ei sellaisista välitä, joten tarjolla tulee olemaan perinteistä kermakakkua hedelmillä. Ajattelin laboroida jonkinlaisen täytteen kiiveistä ja banaanista, katsotaan miten eukon käy. Nähtäväksi jää myös, uskaltaudunko kokeilemaan hyytelökuorrutuksen tekoa, vai lättäisenkö hedelmät ihan kuiviltaan kakun pinnalle.

Hauskaa lauantaita vaan till allihopa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hauskaa sunnuntaita myös! Olisi kuvahaasteen paikka, otatko pallon vastaan? Lisätietoja blogistani.

-Anne- kirjoitti...

Kiitos haasteesta Iines, kuvaa pukkaa kohta.

Anonyymi kirjoitti...

Hei kaima !

Kuinka onnistui kakkusi ?
Kun mun tietojeni ja kokemusteni mukaan kerma ja kiiwi ei oikein tykkää toisistaan.... Ei ainakaan päivän säilytyksen jälkeen.
Miten kävi ? Toivottavsti mun tietoni on vanhentuneet =).

-Anne- kirjoitti...

Helou Anne. Kyllä se kakku onnistui ihan hyvin, eikä kiivi riidellyt kerman kanssa ainakaan eilen. Katsotaan miten on käynyt, kun iltapäivällä syödään jäljelle jäänyt pala...

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails