tiistaina, joulukuuta 18, 2007

Minäkö rosolli?

Iines J:n blogista bongasin jouluruokatestin, ja koska pidän sekä joulusta että ruuasta, päätin sen tehdä.

Viisas testikone kertoi minulle, että olen Rosolli. Jaahas, sehän ei edes ole minun suosikkini joulupöydässä... tosin tuo kuvaus kyllä taitaa joten kuten sopia minuun:

Sinussapa onkin tulkittavaa: olet luonteeltasi jokapaikanhöylä tai –liisa. Innostut usein ja paljon, mutta kääntöpuolena kyllästyt uusiinkin asioihin nopeasti ja riennät kohti seuraavaa uutta. Mutta älä lue tuota huonona asiana – on hyvä, että maailmassa on kaltaisiasi ihmisiä, jotka vievät kehitystä eteenpäin.

Olet tärkeä meille muille, koska näytät suuntaa uuteen. Tee se avoimin ja rohkein mielin.

Joululauluksi sinulle sopii ”Hei tonttu-ukot hyppikää”.

Tuota tonttu-ukkolaulua varmaan hoilataankin joulupöydässä kun otetaan snapsit - tietty ruottiksi: Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara. En liten tid vi lever här med mycket möda och stort besvär...


Joulupöydän persoonani:

Ideakeittiön jouluruokatesti: olen rosolli

Olen rosolli
Etsin aina jotain uutta. Aina.

Tee sinäkin
Ideakeittiön jouluruokatesti

Ei kommentteja:

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails