perjantaina, joulukuuta 19, 2008

Todistajat häiritsivät vampyyrihetkeäni

Jos rappukäytävässä lukee että kaupustelu ja asiaton oleskelu kielletty, niin eikös sen pitäisi koskea myös uskonlevittäjiä? Kaupustelusta siinä minun mielestäni on kyse.

Pahaa-aavistamatta menin tänään avaamaan oven, koska ajattelin että siellä ehkä on eräs ystäväni. Vaan ei. Kaksi mummeliahan siellä.

Kävimme hyvin lyhyen keskustelun:
J.T: Päivää
Minä: Päivää
J.T: Näinä päivinä monet ajattelevat Jeesusta...
Minä: Juu, ei ajatella, kiitos. Släm.

Nyt tuli vähän huono omatunto kiukkuisesta kommentistani. Yleensä olen kyllä hieman ystävällisempi torjunnoissani. Mutta rupesi ihan oikeasti kiukuttamaan kaupustelu ja etenkin tuo ajoitus. J.T:hän eivät vietä joulua, mutta onko sitä omaa sanomaa lähdettävä tuputtamaan juuri silloin kun monilla on joulukiireitä? No, strateginen vetohan se tietty on.

Mutta pitikö minua tulla häiritsemään juuri kun katselen vampyyrien ja ihmissusien sotaa? Olen tässä sairaspäivien ratoksi katsonut toistamiseen leffat Underworld ja Underworld Evolution, parasta lääkettä. ;-)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania leffoja, olen kuluttanut omani melkein puhki ;O)

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails