keskiviikkona, kesäkuuta 15, 2011

Harmistus

Eikä mikään pieni harmistus.

Olin kovasti odottanut lauantaista Duran Duran -keikkaa, ja nyt sitten tuli ilmoitus että myös se perutaan Simon LeBonin ääniongelmien vuoksi. Siis @¤x#!!!!!

Minä 13-vuotiaana.
Itse asiassa en ole aktiivisesti kuunnellut Duran Durania vuosikymmeniin, mutta koska kyseessä on ensimmäiset idolini, olin todella innoissani tästä keikasta, joka olisi varmaan ollut mahtava, etenkin kun bändin uusi levykin on melkoisen hyvä!

Alunperin olin kyseisenä viikonloppuna menossa Provinssirockiin katsomaan System of a Downin taatusti legendaarista ensimmäistä Suomen keikkaa (nyt kun ovat muutaman vuoden tauon jälkeen taas innostuneet yhteistyöstä...), ja olin jopa saanut hotellihuoneenkin varattua. Mutta kun tieto DD-keikasta tuli, peruin tämän. Joten nyt minulla ei ole tänä kesänä mitään kivaa odotettavissa. Byääh.

Tuolloin suosikkiDuran oli Nick!
Pieni toivon kipinä on vielä olemassa koska keikalle yritetään löytää uutta päivämäärää. Mutta toivottavasti eivät sitten lykkää sitä syksylle ja arkipäivälle, koska JOS sattuisin olemaan töissä niin keikkamatkalle lähtö voi silloin olla vaikeaa.

Kertakaikkiaan kurjaa.

2 kommenttia:

Helinä Laajalahti kirjoitti...

Ihana tuo sun fanikuva =) Seinä näyttää melkein samalta kuin omani samoihin aikoihin, tosin minun seinä oli kuorrutettu Dingo-kuvilla.

Minun DD-suosikki oli John Taylor, mutta Nick tuli hyvänä kakkosena.

Voin muuten kuvitella harmistuksesi. Minulla kävi samoin viime vuonna, kun olin ekaa kertaa elämässäni pääsemässä näkemään nuoruuteni suuren suosikin Mötley Cruen Sonispheressa. Ja sitten iski se syöksyvirtaus ja systeemit menivät ihan sekaisin juuri kun Crue olisi ollut seuraavana. Ne eivät sitten soittaneet :( Minäkään en ole Mötiköitä kuunnellut vuosikausiin kunnolla, mutta silti olisin halunnut edes kerran elämässä nähdä ne livenä.

-Anne- kirjoitti...

Juu, jossain vaiheessa tapettia tuskin näki. Pahimman Duran-vaiheen jälkeen minunkin seinäni oli enimmäkseen Dingo- ja Hanoi Rocks -kuvien peitossa. Oli siellä joukossa myös Samantha Fox... o_O

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails