perjantaina, huhtikuuta 20, 2007

Hiljaiseloa

Kappas, en ole kirjoittanut mitään tiistain jälkeen. En ole edes valokuvatorstaihin jaksanut osallistua.

Kaikki on tämän kurjan flunssan syytä. Olen luuhannut kotona tekemättä mitään järkevää. Ulkona olen käynyt sen verran että olen hakenut ruokaa ja liput Ankkarockiin. Tänäänkin kävin ulkona, kun olo oli jo reippaasti parempi, mutta kotiin tullessa tunkkaisuus palasi. Tuo sateinen kurja sää ei tehnyt hyvää.

Picokin kiukuttelee: herra huomasi että tein itselleni tonnikalakastiketta - sen jälkeen kissan sardiini ei enää maistunu, vaan katti vonkuu että tarttis tonnikalaa saada. Mokomakin - en kyllä anna, se on liian tulistakin, ja kyllä sitä kissankin pitää uskoa auktoriteetteja. Ja minä olen se tämän huushollin auktoriteetti.

Ei kommentteja:

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails