maanantaina, toukokuuta 14, 2007

Kuin uitettu koira

Olin sitten päättänyt lähteä reippaalle, pitkälle sauvakävelylle. Olin laatinut iPodiinikin uuden soittolistan. Releet niskaan, ja pihalle... ja juuri kun astuin ovesta ulos, alkaa sataa! Damn! No, eipäs lannistuta, tämähän on vain tihkua, ajattelin ja läksin kuitenkin sivakoimaan, voidakseni myöhemmin olla ylpeä itsestäni. Inhottavaahan se on, etenkin kun silmälasit kastuvat, mutta eteenpäin vaan!

Jonkin ajan kuluttua sade kuitenkin kiihtyi, ja oli ihan pakko lähteä kotiin. Olin ihan likomärkä, ja pelkäsin iPodinikin puolesta - se ei varmaan arvosta kastumista. Joten jouduin sitten tyytymään vain puolen tunnin keikaukseen. Mutta kait sekin on parempi kuin ei mitään. Toivokaamme kuitenkin parempia säitä.

Olen päättänyt sivakoida joka päivä, koska kroppa on taas kerran jumissa tietokoneella istumisen takia. Lisäksi tartuin viime viikolla härkää sarvista ja päätin toden teolla satsata "tomumajaremonttiin". Kaappi on täynnä kivoja vaatteita jotka ovat mystisesti kutistuneet. Pakko se kai on uskoa, että komerossani ei asu ilkikurista kutistajakeijua, vaan syynä on kerta kaikkiaan se, että olen paisunut. Syönyt itseni tärviölle. En minä loppujen lopuksi niin kovin epäterveellistä ruokaa syö, vaan yksi minun suurimmista ongelmani taitaa olla se, että lappaan aivan liikaa ruokaa lautaselleni suhteessa aktiivisuuteeni. Pitäisi oppia säännöstelyn ja itsehillinnän jalo taito.

Loppukevennykseksi linkki riemastuttavaan YouTube-löytöön: Nightwishin Wishmaster "väärinkuultuna". Höhöö....

Edit: Löytyi myös toinen tulkinta samasta aiheesta, mutta ei minun mielestäni voita tuota ekaa.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä olin kanssa kaatosateessa lenkillä äsken (ilman sauvoja).

Anonyymi kirjoitti...

Mä katselin sadetta fiksusti sisätiloista... kyllä on ankea keli! Mutta hienoa, että olet päättänyt lähteä liikkeelle, mä olen vasta miettimässä asiaa (vähän samoista syistä kuin sinäkin). On vaan ollut niin paljon kiireitä, etten ole ehtinyt. Seli seli.

annekk kirjoitti...

Ai siellä on sadellut tänään? Täällä kaakossa on ollut pilvistä ja lämmintä. Näinköhän täällä sataa huomenna?

-Anne- kirjoitti...

Marikki: Hyvä me!

Iines: No, voinet lohduttautua sillä, että remonttipuuhissakin saa terveellistä liikuntaa.

Kaima: Juu, on ollut erittäin harmaata ja märkää. Mälsää. Huomenna saisi olla poutaa.

annekk kirjoitti...

Piti tulla ilmoittamaan, että täällä sataa. (Se on hyvä asia.)

-Anne- kirjoitti...

Kaima: No se tuli sitten sinne. Itse en ole vielä avannut verhoja, en tiedä miltä täällä näyttää. Toivottavasti on poutaa, pitäisi käppäillä työkkäriin.

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails