perjantaina, kesäkuuta 15, 2007

Kun tietotekniikka ei pelaa...

... täällä revitään hiuksia päästä.

Yhtäkkiä en saa lisättyä tiedostoja kotisivutilaani. Kun yritän ottaa ftp-yhteyden samalla vanhalla tavalla kuin ennen, pääsen kyllä katselemaan siellä olevia tiedostoja, mutta ei sitten muuta. Tulee ilmoitus, missä sanotaan että välityspalvelin sallii vain tiedostojen tarkastelemisen ja lataamisen, ja että jos haluan tehdä muuta, täytyy vaihtaa välityspalvelinta. MIKSI HITOSSA???

Mikä bittimaailman mysteeri tämäkin mahtaa olla? Onko vika minun vai Elisan päässä? Mitään säätöjä en ole viime aikoina tehnyt, ainoastaan Windows päivitti itse itseään - sekö lienee tämän kaiken takana?

Hulluksi sitä tulee.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Päivitysten jälkeen on monesti jotain ongelmaa, toivotaan, että menee ohi. Elisa ei näköjään lähetä nykyään puhelinlaskuakaan eikä se ole huomioinut kolme kertaa tekemääni osoitteenmuutostakaan. Pitäisikö vaihtaa operaattoria?

Anonyymi kirjoitti...

Minusta tietotekniikka on pelottavaa. Johtuu varmaan siitä, että olen ihan käsi näiden koneiden kanssa. Mutta kysymällä olen oppinut paljon.

-Anne- kirjoitti...

Iines: Eikös se ole mukavaa ettei puhelinlaskua tule? =) Paitsi sitten kun se tulee takaantuvasti...

Marikki: Minä kyllä tykkään tietotekniikasta. Mutta siinä vaiheessa kun minun keinoni eivät enää riitä ongelmien ratkomiseen, alkaa jurppia. Tuo outo ongelma on nyt kuitenkin poistunut - ihan itsestään. Tämä on näitä bittimysteereitä...

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails