torstaina, heinäkuuta 05, 2007

Haaste.

Äsken kun kirjauduin sisään Bloggeriin jouduin hieraisemaan silmiäni, kun kaikki näytti niin oudolta. Palvelu on alkanut puhua suomea. Täytyy nyt sitten totutella suomenkielisiin termeihin. Yleensäkin olen tottuneempi touhuamaan tietokoneen kanssa englanniksi. Tosin minulla nykyään on suomenkielinen Windows, mutta kyllä kestikin totutella siihen.

Muistin tänään, että Marikki heitti minulle muutama päivä sitten haasteen, enkä ole vielä siihen tarttunut. Nyt toimeksi. Kyseessä oli siis kertoa itsestään seitsemän faktaa ja haastaa seitsemän muuta bloggaria mukaan. Oli muuten aika vaikea keksiä jotain kerrottavaa, mutta tässä minun faktani nyt tulevat:

  1. Olen nuoruudessani käynyt muutaman vuoden pianotunneilla. Enpä tiedä taipuisiko sormet enää mihinkään Kissalan polkkaa vaikeampaan kappaleeseen.
  2. Pidän fantasia- ja vampyyritarinoista. Sekä kirjoina että leffoina.
  3. Olen päättänyt alkaa kerätä lohikäärmefiguriineja, mikäli sellaisia joskus löydän. En kiinalaisia sellaisia, vaan länsimaiseen mytologiaan kuuluvia. Yksi minulla on jo.
  4. Luonteeltani olen päättämätön jahkailija.
  5. Paheeni ovat suklaa ja jäätelö.
  6. Juon kahvini maidolla, ilman sokeria. Tosin refluksitautini rajoittaa kahvittelua.
  7. En oikein siedä auringonpaistetta. Pysyttelen mielummin varjossa, ja olen siis kalpeanaama.

Olen huomannut, että moni on tähän haasteeseen jo tarttunut, joten en rupea ketään yksittäistä haastamaan. Kaikki halukkaat vain mukaan!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Seiska pätee täälläkin. Ja minäkin pidän vampyyritarinoista, osaan soittaa vain saman polkan ja lohikäärmeet ovat lähellä sydäntä. Tosin en keräile niitä - ainakaan vielä. Pari nettikauppaa kyllä on jo listoilla...

Anonyymi kirjoitti...

Toinenkin kalpeanaama ilmoittautuu. Lapsena olin kesän jälkeen ruskea, mutta nykyään on toisin. Iho ei kestä aurinkoa juuri ollenkaan, mutta onneksi on tehokkaita aurinkovoiteita.

Minäkin soitin lapsena pianoa pari vuotta, mutta koska meillä ei ollut varaa pianoon, harrastus piti lopettaa. Tunti viikossa ei riitä, sen verran sai koulun pianolla harjoitella.

-Anne- kirjoitti...

Marikki: ooh, kerrotko nettikauppojen osoitteet?

Iines: Meillä oli piano kotona, mutta näin jälkeenpäin olen pahoillani naapuriemme puolesta - asuimme nimittäin kerrostalossa.

Anonyymi kirjoitti...

En nyt ihan varma ole, millaisia etsit, mutta täällä on jotain:
http://www.illusiagifthouse.com/lohikaarme.php

http://www.hamiltonaction.com/dragon/dragon.htm

http://www.giftdealsgalore.com/animalfigurines/dragons.php

ja sit täällä on kaikkea muuta, mihin olen heikkona:

http://www.rockgootti.fi/kauppa/index.php?p=productsList&iCategory=64

-Anne- kirjoitti...

Marikki: Kiitos kovasti, löysin kivat kirjatuet. Sitten kun saan vähän ylimääräistä rahaa, ehkä tilaankin...

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails