perjantaina, maaliskuuta 14, 2008

Homma haisee

Kaupoilla käydessäni ihmettelin, että miksi ympärilläni leijuu epämiellyttävä, vahva hajusteen tuoksu. Eihän minulla ole tuon hajuista hajuvettäkään.

Jonkin ajan kuluttua hoksasin syyn: Olin napannut keittiön allaskaapista muovikassin mukaani, etten tarvitsisi ostaa ruokakaupassa uutta. Hyvin ekologista ajattelua, eikö? Hiljattain olin kuitenkin ollut niin nokkela, että olin laittanut allaskaappiin ilmanraikastimen, ettei roska-astian hajut kantautuisi heti nenään (kissanruokajämät haisevat pahalle - kyök). Fiksu idea, ajattelin minä. Mutta ilmeisesti juuri valitsemani pussi oli maanut sen raikastimen päällä, ja imenyt itseensä kaiken ällön tuoksun. Ja koska pidin sitä pussia käsilaukussani matkalla kauppaan, laukkunikin haisee nyt hirvittävälle.

Että aina sattuu ja tapahtuu.

Tämän lisäksi harmia aiheuttaa pelko kännykän hajoamisesta. Minulla on simpukkamallinen puhelin, ja nyt se kansi on suljettaessa alkanut naksua. Lopun alkua, sanoo pessimstinen minä.

Ei kommentteja:

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails