lauantaina, toukokuuta 09, 2009

Takana seitsemän tunnin uurastus

Pieni pintaremontti on alkanut. Viime päivät ovat kuluneet vanhoja tapetteja poistaen, onneksi olen parina päivänä saanut apua ystäviltä, sillä typöpäivän jälkeen sitä vaan ei jaksa olla niin kovin tehokas.

Jalkalistat meinasivat aiheuttaa harmaita hiuksia. Jotkut ruuvit olivat niin tiukassa, niitä ei saanut millään irti. Onneksi Pulla-Armas saapui käyttämään raakaa voimaa, ja ainakin listat on nyt veks - tosin seinistä sojottaa nyt ruuveja jotka minun pitäisi jotenkin saada irti. Olisikohan nyt ollut niin tarpeellista kiinnittää listoja viiden sentin mittaisilla ruuveilla, hä?


Jos en arki-iltaisin jaksa olla tehokas, niin tänään olin ylitehokas - painoin seitsemän tuntia pelkän aamiaisen voimalla - eikä edes ruvennut heikottamaan. Mutta kyllä ruoka maittoi kun pääsin kotiin - ja pian maittaa myös uni. Erinäiset lihakset oireilevat jo nyt, epäilen että huomenna koko kroppani huutaa hoosiannaa, mutta homman on jatkuttava. Toivon huomenna saavani edes yhteen huoneeseen pohjamaalin.

Pahemmilta tapaturmilta olen tähän mennessä välttynyt -tosin sain tänään tapetista sormenpäähän paperihaavan! Ja nehän vasta sattuvat! Onneksi olin muistanut varustautua laastarein.
Tapettien repiminen tuottaa muuten suurta tyydytystä, etenkin kun ne irtoavat nätisti kokonaisina vuotina. On kuin ruven nyppäisisi irti. =)



2 kommenttia:

Tintti kirjoitti...

Hei, remontti edistyy :) ! Mielenkiinnolla odotellaan lisää kuvia valmistuvasta kämpästä. Muista käyttää suojakäsineitä, sillä vaikka pöpöjä et pelkäisikään, ne suojaavat haavoilta ja käsien iho kiittää muutenkin.

-Anne- kirjoitti...

Juu, olen käyttänyt sellaisia ohkasia labrakäsineitä, koska niillä saa hyvän tuntuman - mutta ei ne haavoilta suojaa.

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails