sunnuntaina, elokuuta 08, 2010

Ukko tuli taloon

Olen jo kauan ihastellut ja haikaillut punaisen Voodoo-veitsitukin perään. Mikäs sen makeempi keittiökoriste kuin ukko johon voi työnnellä veitsiä?

Ihanaisten ystävien ansiosta minulla on nyt sellainen!


Täytän pyöreitä (huokaus) vasta lokakuussa, mutta jo täyttäneen ystävän kanssa päätimme pitää yhteisille ystävillemme yhteiset synttäripippalot tässä syntymäpäiviemme puolivälissä, eli viime viikonloppuna. Hauskaa kyllä oli, skumppa oli hyvää, kakkuja piisasi ja viihdettäkin oli oman housebandin muodossa. Juomiakin oltiin hamstrattu oikein olan takaa, mutta niissä oli varmaan jotain vikaa, sillä heräsin kymmeneltä aamulla ilman minkäänlaista krapulaa. Mistä tietenkin olen kiitollinen, tässä iässä ei oikein kestä sitä kammottavaa dagen efter -fiilistä.

Olen siis erittäin tyytyväinen lahjaani. Sen lisäksi että se on übercool, veitsetkin tuntuvat hyvälaatuisilta. Nyt on vain vähän sellainen fiilis että tuolle ukkelille on annettava joku nimi, mutta en osaa päättää. Tuotteen suunnittelija on italialainen, joten Fabio voisi olla yksi vaihtoehto, vai olisiko kotoinen Seppo, Touko tai Reino mitään? Tai sitten, kaksikielinen kun olen, joku ruotsalaisvaikutteinen nimi, kuten Gunnar, Ragnar tai Börje... siinä onkin pulma. Jos jollakulla lukijalla on lisää hyviä ehdotuksia, niitä otetaan mielellään vastaan.

En muista olenko aiemmin jo esitellyt toisen punaisen ukkelini? Työpöytääni koristaa nimittäin Dead Fred -kynäteline. Seuraavaksi täytynee ostaa samaa sarjaa oleva mukinalunen.

6 kommenttia:

Sooloilija kirjoitti...

Voi että on mainioita ukkeleita! Niitä täällä naureskelin..

Tosi paljon Onnea pyöreiden vuosien johdosta! Hyvännäköisiä kakkuja!

Sooloilija kirjoitti...

..Siis, onnittelen sinua uudestaan jossain vaiheessa lokakuuta..

Anonyymi kirjoitti...

Haahaa, että punaisia ukkeleita, voithan ne nimetä vaikkapa punkuks! ;)
marja

Motacilla kirjoitti...

Tuttu ukko, olen myös hänen peräänsä kuolannut, mutta vielä emmeole muuttaneet yhteen. Sen verran kallis seuralainen... Tuo kynällätapettu on mulle uusi tuttavuus, olisi ehkä vielä onnistuneempi "selkäänpuukotettuna".

Helinä Laajalahti kirjoitti...

Heh, minäkin tuota punaista ukkoa olen aina ihaillut - todella hauska idea :)

-Anne- kirjoitti...

Olen erittäin tyytyväinen uuteen kämppikseeni - vielä kun hänet saisi opetettua tekemään kotitöitä...

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails