sunnuntaina, helmikuuta 11, 2007

Kattia kanssa

Dandy Warhols: The Dope

Tein tänään kävelylenkin kortteleissa joissa en ole käynyt varmaan yli vuoteen. Oli mielenkiintoista katsella kuinka uusia rakennuksia oli noussut ja vanhoja tuttuja liikkeitä vaihtunut uusiin.

Pysähdyin ihastelemaan erään huonekaluliikkeen ikkunaa (upeita sohvia, mutta taitaa ylittää minun budjettini...) ja bongasin aivan ihastuttavia kissafiguureja. Nappasin kännykälläni tuon kuvan - eipä siitä taida saada paljoa selvää, mutta siinä on olevinaan pöydän reunalla rennosti rötköttävä kissa. Näkyi olevan paljon eri mallisia loikolevia katteja tarjolla - päätin jonain päivänä mennä rohkeasti kysymään paljonko sellainen mahtaisi maksaa. Epäilen että maksavat niin paljon ettei minulla ole varaa ostaa, mutta eipä haittaa kysäistä.

Yleensä vältän koriste-esineiden ostamista eikä minulla olekaan niitä paljoa esillä, koska ne keräävät niin paljon pölyä ja minä olen laiska siivooja. Mutta nuo kissat olivat kerta kaikkiaan niin herkullisia, että sellaisen voisin ostaa.

Ei kommentteja:

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails