maanantaina, helmikuuta 19, 2007

Yön seikkailut

Vertailimme aamulla Pulla-Armaksen kanssa uniamme, ja molemmilla oli ollut jännät paikat viime yönä.

Pulla-Armas oli joutunut sotatantereelle missä ihmisiä vastaan taisteli suuret kivihirviöt, ja niistä pahimpana valtaisa kivinen sarvikuono joka syöksi tulta ja tulikiveä, eivätkä edes tehokkaimmatkaan aseet tehonneet siihen. Sankarimme ei turhaan jäänyt taistelemaan, vaan onnistui viime hetkellä pelastautumaan Eurooppaan suuntaavaan kuorma-autoon =D.

Minä puolestani huomasin olevani Harry Potter (!!!) ja olin menossa Ron Weasleyn hautajaisiin. Mistäköhän tuokin tuli, kun kirjan lukemisesta alkaa jo olla viikko? Olen ilmiselvästi vammautunut. Nyt kiinnostaa tietää oliko näkemäni uni enneuni - sitähän ollaan huhuttu että uudessa kirjassa kuolee parikin hahmoa. Jos osoittautuu, että yksi heistä on Ron, minä julistaudun Oraakkeliksi.

En olekaan pitkään aikaan ollut unissani miespuolinen henkilö. Kerran näin unta että olin juuri eroamassa oleva mies ja soitin pankkiin jäädyttääkseni tulevan ex-vaimoni luottokortit... Kaikenlaista.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oraakkelina voisit tienata sievoisen summan jos akateeminen ura ei oikein lyö leiville. Kristallipallot kyllä maksavat aika törkeästi, mutta onhan niitä kaikkia keinoja kahvinpuruista alkaen...

-Anne- kirjoitti...

Noh, samanlaista epämääräistä jauhantaa taitaa oraakkelin ja tutkijan hommat olla =). Löytyisiköhän eBaysta halvalla käytettyjä kristallipalloja?

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails