sunnuntaina, toukokuuta 20, 2007

Voi pyhä töräys sentään


Minähän avauduin jokin aikaa sitten aiheesta "naisille tarkoitetut söpöt työkalut". Äsken selailin Sokoksen kuukauden tarjouslehdykkää, ja olin repiä olohousuni (reiälliset mutta mukavat) nähdessäni kokonaisen salkullisen leideille tarkoitettuja, pinkkejä työkaluja. No, ovathan ne söpöjä, mutta juuri se söpöys minua häiritseekin... Mikä ihmeen huivikin tuossa näyttäisi olevan mukana?


Tässä on työkalusalkku minun mieleeni. Isän perintöä oleva akkuporakone ruuvareineen. Se on ollut verraton kumppani. Ihan ilman kukkien tai pörröisten jyrsijöiden kuvia...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen ihan höntti, mutta mä oikeasti haluaisin noi pinkit työkalut. JOS ne olisivat sitten kanssa kestäviä ja toimivia, eikä mitään leluja.

Anonyymi kirjoitti...

Tuo on varmaan sellainen söötti kolmiohuivi, joka päässä jokainen nainen kyykkii kasvimaalla... Vaikka pinkki on kiva väri, niin kyllä työkalujen täytyy olla kunnollisia eikä mitään leikkikaluja!

-Anne- kirjoitti...

Marikki: Annan sen sinulle anteeksi. =D. Niitä saa hintaan 29,90 s-etukortilla Wiklundilta.

Iines: Näyttäisi siltä että sen kolmiohuivin vieressä olisi hiusverkkokin...sitä monet äijätkin kaipaisivat.

LinkWithin

--- Related Posts with Thumbnails